Kim jestem?

Jestem specjalistą SEO. Doświadczenie zdobywałem w agencjach digitalowych, pracując dla znanych marek z wielu branż. Nabyte kompetencje i umiejętność analitycznego myślenia pozwalają mi na nieszablonowe podejście do każdego tematu.

Kim nie jestem?

Z pewnością nie nazwę siebie Ninją, człowiekiem-orkiestrą, ekspertem w każdej dziedzinie powiązanej z SEO. By świadczyć współczesne usługi SEO na najwyższym poziomie, współpracuję z doświadczonymi i zaufanymi specjalistami:

Piotr Harmas expert SEO

Copywriterzy

Specjaliści w danej tematyce, z lekkim piórem i znajomością zasad SEO - aby treści były ciekawe i angażujące.

Korektorzy

Dodatkowa korekta językowa, by dostarczone artykuły były poprawne pod względem językowym, struktury i właściwie zoptymalizowane.

Deweloperzy

Pomożemy, w sytuacji gdy Klient nie posiada własnego programisty, a potrzebuje np. wsparcia przy wdrożeniu rekomendacji z audytu SEO.

Zakres moich usług to trzy główne gałęzie:

1. SEO techniczne

Audyty SEO, analizy konkurencji, analizy fraz kluczowych, wsparcie przy budowie i rozbudowie serwisu.

2. Unikalne treści

Artykuły na blog, opisy produktów, sekcje FAQ, treści na strony statyczne, artykuły dla partnerów.

3. Link building

Pozyskiwanie linków z unikalnych artykułów publikowanych w zewnętrznych serwisach (Content Marketing).

Dlaczego warto ze mną pracować?


WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE

SEO zajmuję się od kilkunastu lat. Pracowałem dla różnych Klientów z wielu branż, dysponując odmiennymi budżetami. Dzięki temu nie działam szablonowo, ale szukam rozwiązań dopasowanych do aktualnych potrzeb i możliwości finansowych i technicznych Klienta.


ELASTYCZNOŚĆ

W dotychczasowej karierze zajmowałem różne stanowiska oraz współpracowałem z wieloma działami i osobami o różnorodnych kompetencjach. Zdobyta wiedza pozwala mi szukać niestandardowych, elastycznych rozwiązań oraz kompromisów — tak, aby wypracować rozwiązanie odpowiadające każdej z zaangażowanych stron (np. dział marketingu, produktu, UX), przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości technicznych (programiści, CMS) i uzyskiwać możliwie maksymalne efekty SEO.


INDYWIDUALNE PODEJŚCIE

Każda oferta i strategia jest przygotowywana pod kątem danego Klienta, odpowiednia dla jego branży i z uwzględnieniem ograniczeń np. prawnych. Strategia może być również korygowana po wykonaniu audytu SEO, który dostarcza znacznie więcej informacji niż wstępna analiza.

Opinie moich Klientów

Do grona moich byłych i aktualnych klientów należą m.in.:

Drogerie Natura
Nationale Nederlanden
Volvo
DRE
ING
Boiron
T-Mobile
Murapol
USP Zdrowie
Link4
Sephora
Procter & Gamble