Przed rozpoczęciem współpracy szczegółowo ustalam z Klientem jego potrzeby, a także zakres oraz koszt prac – tak, by uzyskane efekty były współmierne do poświęconego czasu i środków.
Audyty SEO
Jest to podstawowy dokument dający obraz kondycji serwisu, od którego powinno zaczynać się prace optymalizacyjne.
Audyt SEO zawiera zazwyczaj ok. 80-90 stron szczegółowych wytycznych wraz z rekomendacjami, w jaki sposób powinny zostać poprawione wskazane elementy. Ponadto każdy audyt SEO zawiera jasno określone priorytety zaleceń oraz załącznik w postaci szczegółowego pliku XLS, stanowiący rozszerzenie listy elementów oraz adresów URL wymagających optymalizacji.
Analizy SEO
- Analiza fraz kluczowych.
- Identyfikacja konkurencji w wynikach organicznych.
- Analiza profilu linkowania oraz wyeliminowanie szkodzących linków.
- Analiza linkowania wewnętrznego.
- Content GAP.
- Analiza treści w serwisie Klienta.
Consulting SEO — rozliczany godzinowo
- Pomoc przy budowie lub rozbudowie serwisu Klienta.
- Wsparcie przy budowie struktury serwisu.
- Rekomendacje SEO do makiet poszczególnych podstron.
- Inne podobne działania.
Treści do serwisów
Wszystkie treści są przygotowywane przez zaufanych oraz doświadczonych copywriterów, a następnie weryfikowane i optymalizowane przez specjalistów od contentu, posiadających wieloletnie doświadczenie (zarówno marketingowe, jak i redakcyjne), zdobywane między innymi w największych agencjach mediowych.
Treści, które mógłbym Ci zaoferować, to m.in.:
- opisy produktów,
- wpisy poradnikowe na blog,
- treści na strony statyczne,
- title i description dla poszczególnych podstron.
Link building
Jest to nadal bardzo istotny element kampanii SEO, mogący zarówno pomóc, jak i bardzo zaszkodzić Twojej witrynie, jeśli jest nieumiejętnie prowadzony. Z tego względu warto postawić na jakość, a nie ilość linków.
Linki prowadzące w głąb serwisów moich Klientów są umieszczane w unikalnych, poradnikowych artykułach.
Starannie przygotowane treści mogą zostać opublikowane w serwisach tematycznych lub na topowych polskich portalach informacyjnych oraz specjalistycznych.
Jak wygląda proces pozyskiwania linków?
- Opracowanie szczegółowego planu linkowania.
- Przygotowanie skrupulatnego briefu do każdego tekstu.
- Napisanie artykułu przez doświadczanego w danej branży copywritera (teksty są unikalne, tworzone na podstawie briefu, z uwzględnieniem dobrych praktyk SEO).
- Weryfikacja i optymalizacja artykułu przez edytora treści.
- Opublikowanie materiałów w wartościowych serwisach, powiązanych tematycznie z niszą Klienta.
Oferuję kompleksowe wsparcie dla Ciebie i Twojej witryny w zakresie SEO technicznego oraz treści
Jeżeli chcesz poznać ofertę oraz nawiązać współpracę, zapraszam do kontaktu.
Oferuję kompleksowe wsparcie dla Ciebie i Twojej witryny w zakresie SEO technicznego oraz treści.
Jeżeli chcesz poznać ofertę oraz nawiązać współpracę, zapraszam do kontaktu.