Przed rozpoczęciem współpracy szczegółowo ustalam z Klientem jego potrzeby, a także zakres oraz koszt prac – tak, by uzyskane efekty były współmierne do poświęconego czasu i środków.

Audyty SEO

Jest to podstawowy dokument dający obraz kondycji serwisu, od którego powinno zaczynać się prace optymalizacyjne.

Audyt SEO zawiera zazwyczaj ok. 80-90 stron szczegółowych wytycznych wraz z rekomendacjami, w jaki sposób powinny zostać poprawione wskazane elementy. Ponadto każdy audyt SEO zawiera jasno określone priorytety zaleceń oraz załącznik w postaci szczegółowego pliku XLS, stanowiący rozszerzenie listy elementów oraz adresów URL wymagających optymalizacji.

Analizy SEO

Consulting SEO — rozliczany godzinowo

  • Pomoc przy budowie lub rozbudowie serwisu Klienta.
    • Wsparcie przy budowie struktury serwisu.
    • Rekomendacje SEO do makiet poszczególnych podstron.
    • Inne podobne działania.

Treści do serwisów

Wszystkie treści są przygotowywane przez zaufanych oraz doświadczonych copywriterów, a następnie weryfikowane i optymalizowane przez specjalistów od contentu, posiadających wieloletnie doświadczenie (zarówno marketingowe, jak i redakcyjne), zdobywane między innymi w największych agencjach mediowych.

Treści, które mógłbym Ci zaoferować, to m.in.:

  • opisy produktów,
  • wpisy poradnikowe na blog,
  • treści na strony statyczne,
  • title i description dla poszczególnych podstron.

Link building

Jest to nadal bardzo istotny element kampanii SEO, mogący zarówno pomóc, jak i bardzo zaszkodzić Twojej witrynie, jeśli jest nieumiejętnie prowadzony. Z tego względu warto postawić na jakość, a nie ilość linków.

Linki prowadzące w głąb serwisów moich Klientów są umieszczane w unikalnych, poradnikowych artykułach.

Starannie przygotowane treści mogą zostać opublikowane w serwisach tematycznych lub na topowych polskich portalach informacyjnych oraz specjalistycznych.

Jak wygląda proces pozyskiwania linków?

  1. Opracowanie szczegółowego planu linkowania.
  2. Przygotowanie skrupulatnego briefu do każdego tekstu.
  3. Napisanie artykułu przez doświadczanego w danej branży copywritera (teksty są unikalne, tworzone na podstawie briefu, z uwzględnieniem dobrych praktyk SEO).
  4. Weryfikacja i optymalizacja artykułu przez edytora treści.
  5. Opublikowanie materiałów w wartościowych serwisach, powiązanych tematycznie z niszą Klienta.

 

Oferuję kompleksowe wsparcie dla Ciebie i Twojej witryny w zakresie SEO technicznego oraz treści

Jeżeli chcesz poznać ofertę oraz nawiązać współpracę, zapraszam do kontaktu.

Oferuję kompleksowe wsparcie dla Ciebie i Twojej witryny w zakresie SEO technicznego oraz treści.

Jeżeli chcesz poznać ofertę oraz nawiązać współpracę, zapraszam do kontaktu.

    Formularz wykorzystuje Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, jak przetwarzane są twoje dane.