Zbliżenie drukowanego tekstu przedstawiającego słowa „deficyt” i „zdefiniuj” w Słowniczku SEO.

Słowniczek SEO – poznaj podstawowe pojęcia

Chcesz wiedzieć, co tak naprawdę stoi za tym całym SEO i dlaczego wszyscy o tym mówią? Pomyśl o internecie jak o gigantycznym targu, gdzie każdy chce, żeby to właśnie jego stragan przyciągał najwięcej klientów. SEO to jak mapa, która pokazuje klientom, jak trafić do twojego straganu. Brzmi prosto, prawda? Ale gdy zaczynamy zagłębiać się w szczegóły – od słów kluczowych, przez linkowanie, aż po optymalizację mobilną – może się okazać, że ta mapa jest bardziej skomplikowana, niż się wydaje. Właśnie dlatego stworzyliśmy ten słowniczek. To Twoja ściągawka do świata SEO, która pomoże ci zrozumieć podstawowe pojęcia i zacząć przyciągać więcej ludzi do swojego miejsca w internecie.

 

Czytaj więcej

Osoba pisze na klawiaturze słowo „budowa linków”, biorąc pod uwagę koszt budowania linków.

Dlaczego koszt link buildingu to nie tylko koszt publikacji artykułu?

Link building to nie tylko publikacja artykułów i związany z tym koszt. To proces wymagający wiedzy, dostępu do płatnych narzędzi, nieraz mnóstwa pracy z excelem, a czasami zaczynania od początku i „spuchniętej głowy” w wyniku zastanawiania się, w jaki sposób potencjalny Klient będzie szukał danej usługi. Jak zbuduje on frazę?

Postaram się przybliżyć metodologię, jaką stosuję podczas pracy dla moich Klientów, sposoby dbania o jakość oraz dlaczego w pracy SEOwca nie warto iść na skróty.

 

Czytaj więcej

Ręka naciska przycisk z napisem CTR.

Jak poprawić CTR przy użyciu meta tagów?

Współczynnik klikalności (CTR) to jeden z najważniejszych wskaźników efektywności w SEO. Im wyższy CTR, tym więcej użytkowników odwiedza Twoją stronę. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na jego poprawę jest optymalizacja meta tagów, takich jak meta title i meta description. W tym artykule pokażemy, jak to zrobić krok po kroku.

Czytaj więcej

Zrzut ekranu panelu Google Analytics przedstawiający analizę i narzędzia.

13 ciekawych narzędzi do analizy fraz kluczowych

Search Engine Optimization (SEO) to kluczowy element strategii marketingowej online, który ma na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych kroków w procesie optymalizacji jest właściwe dopasowanie treści do fraz kluczowych, czyli słów, których potencjalni użytkownicy używają podczas wyszukiwania informacji online. W tym kontekście niezastąpionym narzędziem są aplikacje do keyword researchu, czyli analizy popularności i konkurencyjności słów kluczowych. Poniżej przedstawiamy przegląd pięciu fascynujących narzędzi, które pomogą w efektywnym badaniu słów kluczowych.

 

Czytaj więcej

Mężczyzna w garniturze wskazuje palcem na słowo kluczowe.

Czym jest Keyword Research w SEO i jak go wykonać?

Search Engine Optimization (SEO) to dziedzina, która ewoluowała wraz z rozwojem internetu. Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii SEO jest Keyword Research, czyli badanie słów kluczowych. W artykule tym omówimy, czym jest analiza fraz kluczowych, dlaczego jest taka ważna, oraz jakie kroki podjąć, aby przeprowadzić efektywne badanie słów kluczowych.

 

Czytaj więcej